Job 75 van 211


Report this listing

Solliciteren



Management Assistant (NL/ENG)


Functie

Heb je een uitstekende kennis van het Nederlands en Engels en een flinke portie durf in het Frans ? Ben je bovendien op zoek naar een zeer gevarieerde administratieve functie?

Check, check, dubbel check! Wij hebben de job voor jou!



SD Worx Professionals is op zoek naar de rechterhand van de Product Manager in een groeiende onderneming te Waregem.

Je komt terecht in een team van een 15-tal collega's en staat in voor volgend takenpakket:

  • Je biedt administratieve ondersteuning aan de Product Manager;
  • Je staat in contact met de interne sales collega's om de stand van zaken na te gaan met betrekking tot de aankoopgegevens;
  • Je bespreekt onder andere hoeveel producten er nog in stock zijn, wanneer ze opnieuw worden aangevuld, aan welke tarieven worden ze gekocht,...
  • Je zorgt ervoor dat zij de correcte data ontvangen, ofwel telefonisch ofwel in een Excel tabel;
  • Je levert foto- en marketingmateriaal aan om bijvoorbeeld artikelen op de webshop te publiceren.

Jouw profiel

Als Administratief bediende, beschik je idealiter over volgende troeven:

  • Je beschikt over een Bachelor diploma. Schoolverlaters komen zeker ook in aanmerking.
  • Je streeft ernaar om samen met je collega's resultaten te behalen.
  • Je bent een initiatiefnemer.
  • Je bent flexibel en werkt graag in een dynamische omgeving;
  • Je werkt administratief nauwkeurig.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en beschikt over een goede kennis Engels en een portie durf in het Frans.
  • Je beheerst het MS Officepakket.


  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

Wat mag je verwachten in ruil voor jouw enthousiasme en inzet?

  • Je maakt deel uit van een sterk groeiend bedrijf;
  • Een flexibele bedrijfscultuur dat werknemers stimuleert om hun job zelf persoonlijk in te vullen op een autonome manier;
  • Een team van enthousiaste collega's die jou met open armen zullen verwelkomen;
  • Een glijdend uurrooster (start tussen 7u30 en 9u);
  • Een bedrijfsrestaurant met uitgebreid aanbod;
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • 26 dagen verlof ;
  • Een mooie verloning aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering,...).

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht